Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 9 iunie 2013

Under The Blue Ocean Of The Sky



Uite asa a venit si ziua de duminica. Ziua aceea pentru odihna, zice-se si relaxare (daca ma gandesc bine, de vreo 2 ani parca in fiecare zi e duminica). Asa ca dupa ce trei sferturi de zi le-am petrecut intr-un dolce far niente, m-am gandit sa inchei ziua cu o postare. Un colier din silex (un minereu care are o vechime de aproximativ 200 de milioane de ani, din Jurasic, pe care oamenii primitivi il foloseau pentru a-si confectiona unelte si pe care l-am cules intr-una dintre minunatele plimbari prin tara:), pictat pe ambele parti: un delfin ca o galaxie, intr-o combinatie de albastru si verde (forma naturala a materialului);




o masca ceremoniala a cine stie carui popor primitiv. Ambele pictate in acrilic reactant la lumina ultravioleta.




Culorile sunt foarte frumoase si in lumina soarelui,vii si vibrante.




Pregatindu-se, parca, sa se intoarca in raul cosmic.

Si fiind ziua de odihna, am avut timp sa ma gandesc la o gramada de ganduri. Inspirata de niste bloguri pe care le urmaresc (a se citi devorez), plus sub imboldul unor vesti triste si o saptamana care parca a fost incapatanata, am hotarat ca in fiecare duminica de acum incolo sa am un mic ritual: o sa ma gandesc la cateva lucruri pentru care sunt recunoscatoare,mici sau mari bucurii din zilele care au trecut. Asa, pentru ca viata e frumoasa si oamenii sunt buni (da, ma incapatanez sa cred si sa practic asta:).Deci, sunt recunoscatoare pentru:
-conversatiile telefonice zilnice pe care le am cu parintii mei (chiar si dupa 2 ani de la plecarea de acasa);
-un castron mare cu cirese "inima de porumbel", dulci si aromate, pe care le-am savurat in balcon, pe muzica lui Jack Johnson;
-5 zile consecutive in care dupa ploaie a aparut un pui de curcubeu, exact in acelasi loc:);
-pasarelele care la 5 dimineata (cand ma trezesc doar ca sa adorm la loc) au concert, iar in oraselul acesta, chiar daca geamul da inspre strada, e putina circulatie si liniste;
-excursia la Bucuresti, plina de intalniri cu oameni intersanti, baie in raul Neajlov, macrou prajit pe gratar, salata de rosii adevarate, suculente si aromate, branza buna, din Comana si incheiata cu cea mai gustoasa inghetata din capsuni proaspeti, pe Lipscani:
-uleiurile esentiale care au venit prin posta si pe care le-am folosit ca sa prepar un ulei pentru masaj si un deodorant natural cu unt de cocos;
-comenzile pe care o sa le poarte niste cliente foarte dragute si cochete;
Wow, inainte sa ma apuc de scris aveam un mare gol in cap, dar acum pur si simplu curg lucrurile pentru care vreau sa multumesc:)
Asa ca sper ca in fiecare zi macar sa imi treaca prin gand sa multumesc pentru fiecare bucurie, asa cum faceam la sfarsitul zilei cand eram mica (un soi de rugaciune neadresata, prin care multumeam pentru ce am primit in ziua respectiva).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu