Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 8 iulie 2013

Amalgam

A devenit deja un cliseu sa scriu "a mai trecut o saptamana", dar chiar asa, a mai trecut o saptamana, si nu oricum, ci cu multa distractie. Saptamana aceasta am avut parte de un minunat festival, "Festivalul copiilor", pe care l-am organizat la centrul de zi "Izvorul Sperantei", din Panatau, impreuna cu personalul, voluntarii, cei mai tari prieteni si bineinteles, copiii cei mai dragalasi.
Am avut 4 zile pline, cu tot soiul de activitati:


Ping-pong (cu o masa semi-improvizata, dar lafel amuzant)


Copiii au gatit pentru noi tot felul de bunatati (si au facut si curat:P


Baloane uriase (ce bine ca exista Fairy:)


Slackline (pentru profesionisti:)



Pictura pe fata (si pe maini si picioare si alte zone impielitate, dupa preferinte)



Pictura (abstracta in unele cazuri) pe tricouri, cu acrilice rezistente la apa


Atelierul de gravura pe felii de lemn, cu Paul. Copiii si-au creat singuri medalioane gravate, pe care le-au luat acasa.


Atelierul de tras cu arcul


Atelierul de teatru cu papusele, pe care copiii le-au cusut, le-au pictat si apoi le-au insufletit cu multa imaginatie, alaturi de Crina.


Atelierul de plante medicinale, pe care le-am identificat pe terenul din imprejurimi, le-am cules cu grija pentru a nu smulge radacinile, am invatat ce proprietati au si am facut un mare ceai delicios.





Atelierul de airsoft, pentru baietii curajosi:P sub supravegherea lui Valentin


Distractia de vineri seara: discoteca


Si o incheiere pe masura penrtru un festival care se respecta: poiuri cu foc. Multumim Crina!

Pot sa zic ca vara a inceput perfect si se anunta o gramada de proiecte pe care abia le astept!
Pentru ca saptamana trecuta am fost prea obosita si n-am apucat sa postez mare lucru, imi iau azi revansa.
Asa ca pe langa vestile cu ce-am mai facut, am de aratat si ceva pictat (ce-i drept nu saptamana trecuta).


O cutiuta pentru motul unui baietel simpatic si jucaus.
 


In interior ursitoarele i-au scris urari pentru o viata frumoasa si plina de bucurii.

In ceea ce priveste "duminica recunostintei", cred ca am o ditai lista. Asa ca, multumesc:
-pentru un festival reusit, care ne-a dat mici emotii, dar totul a mers perfect;
-pentru vremea care s-a indurat sa stea insorita, desi vineri seara nu s-a mai putut abtine si a plouat;
-pentru prietenii care ne-au sustinut si ne-au ajutat si fara de care n-ar fi iesit totul asa frumos;
-pentru locul asta frumos, centrul de zi, unde putem pune in practica proiectele pe care le imaginam si unde invatam de la copii atat de multe in fiecare zi;
-pentru felul in care se potrivesc toate si fiecare zi e plina de surprize placute;
-pentru un oras nou (si o casa noua, in Patarlagele), cu imprejurimi superbe si atatea oportunitati.


 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu