Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 9 iulie 2013

Phoenix... Reloaded


 Am cele mai dragute cliente, asta-i clar! Madalina m-a rugat sa ii pictez si ei un tricou "din ala frumos" cum i-am facut Irinei.



Pana la urma l-am pictat (a fost cu peripetii si tricoul, nu s-a lasat usor:P, dar am ales culori diferite, ca nu cumva fetele sa se nimereasca in micul Bucuresti in acelasi loc si sa aiba tricouri identice:)



Oricum, pasarea n-a iesit identica cu sora ei, ba am adaugat si cateva elemente diferite (o pana curcubeu, care, daca o iei logic, n-are ce cauta acolo; dar arta si pictura n-au a face cu logica:).



Iar varfurile penelor sunt fosforescente. Madalina mi-a scris foarte incantata si surprinsa : "stii ca penele sunt fosforescente?!".

Mi-am dat seama ca tare imi place sa ma desfasor pe tricouri, asa ca am cumparat mai multe, pe care o sa le pictez si poate o sa fie peg ustul cuiva (altfel, toate pentru mine...ce pacat:P
Zilele acestea  m-am avantat si intr-un domeniu nou si foarte interesant: cosmeticele naturale, homemade. Am avut ca ajutor o carte luata de pe Amazon: "The holistic beauty book". Si am combinat tot felul de ingrediente (unt de cacao, unt de cocos, ceara, ulei de canepa, ulei de migdale, uleiuri esentiale) si m-am ales cu creme si un deodorant si un ulei de masaj, toate facute pe aragaz, in bucatarie si cu o aroma de iti vine sa le mananci (lucru pe care il poti face, pentru ca sunt ingrediente naturale si crude). Retete se gasesc o gramada si pe internet, iar pentru ingrediente exista magazine de profil, atat online, cat si fizic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu