Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 11 iulie 2013

Bionic (Super)Man


 Rasfoind foldere cu (sute de) poze, am dat peste tricoul acesta, pe care l-am pictat acum vreo 2 luni, dar in zapaceala comenzilor, am uitat sa il postez. Nici ca se putea mai bine, nu de alta, dar saptamanile acestea a fost totul atat de aglomerat (asta-i semn de vara), ca oricum n-am apucat sa fac poze cu accesoriile noi.



 Tema pentru tricou a fost Omul Bionic. E un tricou pentru barbati, de aceea am ales sa folosesc doar doua culori (negru si maro), iar desenul s-a potrivit atat de bine, incat pare un tatuaj meserias, mare cat spatele (a ajutat la crearea efectuui si faptul ca modelul e cu 2 numere mai mare decat tricoul:P




Si tot prin fisiere am descoperit si fotografii cu un proiect de acum vreo luna, pe care l-am desfasurat la centru impreuna cu copiii si voluntarii italieni, "Saptamana italiana". Asa ca, in ton cu tema, am ales pentru partea artistica cea mai cunoscuta pictura a Renasterii, "Gioconda" sau "Mona Lisa", a lui Leonardo Da Vinci.



Si cum pe copii i-ar fi speriat gandul unei reproduceri a tabloului (sunt cam micuti pentru a-i chinui:P, am desenat pe o coala mare de carton un contur rapid al portretului, cu marker negru, am impartit coala in mai multe dreptunghiuri, numerotate pe spate si am infipt nemilos foarfeca (cu satisfactie, recunosc:P.




La centru, copiii si-au ales fiecare o bucata, fara a stii ce picteaza de fapt, si le-am dat mana libera sa foloseasca orice culoare. La sfarsit am pus cap la cap tabloul, ca peun puzzle si ne-am bucurat de o Mona Lisa interpretata in varianta moderna. O opera de arta in toata regula!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu