Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 25 septembrie 2013

De Toamna...Cu Macese si Pasari si o Zana


Daca tot mi-am cumparat eu pirogravor, l-am pus la treaba. Si imi place ce stie sa faca. Acum mai ramane doar sa invat eu cum sa il folsesc, pentru a-l valorifica la maxim. Dar presimt o relatie de lunga durata intre culorile acrilice, pensula si pirogravor (dupa parerea mea, potrivirea e perfecta:).
Se pare ca toamna a venit cu belsug, nu cu fructe si legume si ciuperci, dar si cu multe comenzi, asa ca zilele acestea prieteni buni imi sunt pensula, ceaiul si din cand in cand, pentru a-mi menaja ochii, ochelarii.


Am primit si un cadou, de la o domnisoara draguta si talentata. Darkchocolate fairy, in viziunea ei. Mi-a facut o mare bucurie si mi-a amintit cum a inceput...cu creioane colorate si imaginatie fara limite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu