Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 29 septembrie 2013

Macaroons



Ceva dulce. Dulce, cumva pretentios si elegant: macaroons. Desertul care te cheama la Paris, orasul indragostitilor si al boemilor (l-am pus si eu pe "harta to go" si cine stie, la un moment dat ne va duce drumul si acolo:).
Agrafa am pictat-o printre "picaturi", pentru ca am avut o saptamana plina de culoare si m-am simtit putin ca la un job cu program fix (ba chiar mi-am propus sa fiu disciplinata si sa pictez cate 8 ore pe zi, cel putin pana termin comenzile). Si pe urma a venit weekendul si mi-am dat seama ca eu una nu functionez asa, ca nu pot picta ca o "masina" si cel mai bine e sa imi urmez inspiratia si dispozitia. Asa ca in loc sa devin morocanoasa si sa ma ingrijorez ca se apropie termenul limita si sa imi impun  ca "trebuie" sa pictez, m-am relaxat si am pictat exact cat am avut chef. Si sincera sa fiu da randament mai bun metoda aceasta (era de asteptat).
Pentru ca e sfarsit de saptamana, voi scrie si cateva dintre lucrurile pentru care sunt recunoscatoare:
-pentru vremea frumoasa cu soare si culori intense de toamna;
-pentru comenzile care curg si curg:)
-pentru vizita unor oameni dragi;
-pentru prieteni noi, carora, sincera sa fiu, le-am cam dus dorul de cand m-am mutat intr-un oras nou;
-pentru ca ne permitem sa ne rasfatam din cand in cand cu lucruri scumpe, fara a ne simti vinovati (ce bine ca am invins monstruletul acela nesuferit numit "remuscare":)
-pentru arcul meu personal cu sageti pe care l-am primit vineri si l-am testat ieri (va fi nevoie de mult exercitiu pentru a-l manui ca o profesisonista:)
-pentru ca lucrurile se aranjeaza fara efort (stiu ca am scris de fiecare data partea aceasta, dar de fiecre data se mai aranjeaza ceva:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu