Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 21 octombrie 2013

Bu-Hu...-Who?



Bag de seama ca a trecut mai bine de o saptamana (hai sa zic "o" saptamana, ca altfel ma intristez) de cand nu am mai postat. Si de vina nu e nicidecum lipsa de material, ci lipsa timpului (ca sa vezi, nu credeam ca o sa ajung sa imi planific timpul intr-o agenda, dar uite ca ma fac si eu mare:).
Mare parte din sfarsitul lunii septembrie si vreo 2 saptamani din luna octombrie le-am petrecut lucrand o comanda tare faina: marturii pentru o nunta. Dar pentru ca n-am primit inca pozele (si mai ales pentru ca eu n-am avut rabdare sa le pozez), dovada va veni probabil saptamana viitoare (dar promit ca sunt frumoase, foc. Nu pentru ca le-am facut eu:P
Apoi, alte cateva zile le-am petrecut la Centrul Izvorul Sperantei, care si-a reinceput activitatea, o data cu redeschiderea scolii. Ne-am bucurat impreuna cu prichindeii (zic eu prichindei, dar unii dintre ei m-au depasit de mult in inaltime:) de zilele calde de toamna si de culorile superbe pe care le etaleaza natura.





Am pictat mini-tablouase cu frunze colorate si rama din crengute reciclate.




Am transformat cartonul in niste decoratiuni frumoase, pe care le vom atarna in bradul de Craciun.

Ne-am intrecut in cursa omizilor (eu am fost coada si m-am distrat cel mai bine:)





                           


Printre altele, in weekend (pentru ca se stie, weekendul e dedicat relaxarii, iar in ultimul timp excursiilor)am ajuns la Astra Film Fest, la Sibiu, unde am vizionat un documentar despre Facebook, "Facebook Follies". N-o sa-l comentez, ca nu sunt autoritate, dar n-a fost asa de interesant cum speram. Oricum experienta unui monitor urias si o sala de cinema plina mi-au placut.







                 
Si ieri a fost duminica, asa ca o sa scriu si cateva randuri cu lucrurile pentru care sunt recunoscatoare:
-pentru ca mi-am vizitat parintii si mi-am incarcat bateriile cu dragoste pentru inca vreo luna;
-pentru ca m-am intalnit cu prieteni dragi si ne-am bucurat impreuna;
-pentru ca toamna se tine inca frumoasa,cu zile calde si o sa putem merge la cules de ciuperci:);
-pentru ca am ocazia sa pictez tot mai mult si pentru proiecte tot mai interesante;
-pentru ca sunt sanatoasa si raceala m-a chinuit doar o zi si-o noapte (am scapat tare ieftin in ultimii ani:);
-pentru briose cu mac, lamaie si cocos;
-pentru o planta noua in balcon: un ardei iute "curcubeu", care isi schimba culoarea fructelor de la verde, la mov, galben, portocaliu si apoi rosu. O minunatie!
Si pentru "la bella vita" !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu