Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

sâmbătă, 26 octombrie 2013

One Horse Power






Calutul acesta mi-a dat batai de cap. Si nu pentru ca n-as mai fi desenat cai, dar pur si simplu m-a chinuit pana a acceptat sa se incadreze exect in dimensiunea "panzei" (o felie de lemn de 7cm/4 cm). Initial l-am imaginat u picioarele intinse in fata si in spate, dar dupa 6 incercari de potrivit dimensiunile, pur si simplu nu s-a lasat. Si am decis ca trebuie sa aiba picioarele in galop, sub burta. Si atunci, ca prin minune, dupa prima schita, s-a potrivit. Si de acolo, desenul a curs lin, cu creionul si guma de sters. Si a iesit ca si cum ar fi un desen mural, o pictura rupestra, evoluata. Imi place tare mult efectul carbunelui pe lemn. Are o adancime pe care nu o poti obtine prin acrilice, de exemplu. Brosa are deja stapana si sper ca o sa o poarte in galop prin tot soiul de peripetii:)


Si dupa atata pictat, m-am relaxat cu niste carticele pe care le-am cumparat, culmea, din mall: o colectie Cotidianul cu un fel de mini-albume (60 de pagini, usor de citit, dar cu multa informatie si fotografii). Si in plus, au costat 2,50! Asa ca m-am trezit cu un teanc de carti, numai bune de lecturat weekendul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu