Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 30 octombrie 2013

On The Road Again



O noua comanda pentru un pasionat de motociclete.Acesta unul dintre cele doua tricouri pe care le-am pictat pentru el. Mi-a placut mult sa "disec" o motocicleta, mai ales ca nu prea ma pricep la chestii din acestea, "de barbati" ("nu prea" a se citi "deloc"). Dar am "incalecat" masa de calcat (care e mai des folosita pentru pictura pe tricouri, decat pentru scopul ei initial), pensula cea buna si cu rabdare si ochelarii pe nas, mi-am dat silinta sa iasa motorul cat mai fidel.


Iar la momentul fotografiei, mi-am dat seama ca de fapt arata chiar foarte bine (statusem prea mult cu ochii pe tricou, ca sa mai vad imaginea de ansamblu). Asa ca sunt multumita si sper sa mai am ocazia sa pictez motociclete.

Si printre comenzi si pensule, am ajuns si la Centrul Izvorul Sperantei, unde ne asteptau micutii dornici sa invete ceva nou. De data aceasta, a fost vorba despre lumanari parfumate si colorate.
Am scos de prin dulapuri niste lumanari mari, albe, creioane de ceara colorate, formele pentru briose, snur de bumbac, frunze uscate si petale de trandafir si imaginatie si ne-am pus pe treaba. Unii au taiat marunt lumanarile care urmau sa fie topite, altii au maruntit frunzele uscate, unii au pregatit fitilurile din snur, iar altii au supravegheat operatiunile, curiosi si nerabdatori.


Am adaugat si ulei esential de lime, pentru a le da un parfum proaspat.


Am amestecat totul cu ceara topita si am turnat in formele de briose, dupa ce am pus in fiecare cate o chisa de hartie (sa nu stricam formele metalice).


Rezultatul a fost magic: lumanarile albe si mari s-au transformat in niste lumanarele micute, verzulii, parfumate si decorate, numai bune de oferit cadou.
Cu siguranta o sa incercam reteta pentru Craciun:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu