Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 1 ianuarie 2014

De La Multi Ani!

 (Inca) Un an! Unul plin si memorabil, cum de altfel au tot fost ultimii 5, 6, cine mai stie cati, ani:) Unul care a inceput atat de frumos, printre oameni dragi si prieteni noi si cum s-a anuntat, asa a si continuat! Am avut parte de atatea povesti si proiecte si personaje deosebite, incat acum, cand am tras si eu linie, m-am ales cu un mare plus!


Asa ca zic si eu "multumesc 2013", ai fost darnic si binevoitor! Multumesc pentru locurile noi pe care le-am explorat, pentru ca am pictat mai mult ca oricand, cu bucurie si folos, pentru oamenii care mi-au fost inspiratie si care m-au impins mai departe, apreciind ce fac. Un mare, mare multumesc celor de la "Izvorul Sperantei", personal, voluntari, copii, prieteni dragi si oameni minunati impreuna cu care am petrecut un an fabulos, incarcat de evenimente frumoase! Le multumesc celor care azi au in colectie accesorii pe care eu le-am imaginat si mesterit. Sa le purtati voiosi si sanatosi! Si celor care s-au oprit si au admirat ce fac, le multumesc, pentru ca gandurile lor bune m-au ajutat! Le multumesc prietenilor noi care ne-au calcat pragul, pentru ca ne-au imbogatit acest an!


Sa fie si 2014 un an imbelsugat si roditor, asa cum se anunta:) E anul Calului, asa ca o sa galopam putin si o sa grabim ideile si proiectele sa se indeplineasca!
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu