Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

vineri, 3 ianuarie 2014


 A fost sarbatoare, odihna si relaxare si, desi ma asteptam sa zac, sa dorm si sa iau o pauza de la pictat, m-am trezit dupa 2 zile ca mi-e dor de culori si pensule...si m-am invartit prin casa, am rasfoit caietul de schite si mi-am amintit de cutia veche din lemn care astepta intr-un dulap sa revina la viata.


E o cutie maricica, pe care am "primit-o"acum cativa ani cu o casa de la tara. Are si o sora, putin mai mare, care e si ea pe lista de proiecte viitoare.


Cum necum, cutia s-a vrut pictata cu un peisaj colorat si alambicat si de ceva vreme mi se tot invartea ideea de circ prin minte.


Asa ca circ a fost! Cu acrobati si elefant si carusel si roata si culori vii.


Pe spatele cutiei am pus hartie de orez, pe care am pictat-o in acuarela si acrilic. Ca si cum o mana de copil, care isi tinea comorile ascunse, a lipit cu grija o bucatica de afis de circ, pentru a o infrumuseta.
Cutia are lungimea de 23 cm, latimea de15  si intaltimea de 8. Interiorul este lemn natur si are o patina lasata de folosiri repetate. E potrivita pentru pastrat colectia de fotografii vechi sau cartile postale, pentru bijuteriile mostenite sau adunate de prin targurile de vechituri, pentru ascuns ciocolatele pentru zile mohorate sau pentru tinut creioanele colorate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu