Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 12 ianuarie 2014

Winter Flamingo. Sau Flamingo pe Campii.


Uite ca s-a terminat si "perioada sarabatorilor", justificarea lenei masive si patroana  alintatei faceri de nimic. Parca prea repede, prea pe nesimtite, brusc si dintr-o data si tot asa, dar sa nu uitam ca timp de vreo 3 saptamani s-au tot perindat motive de vacanta si ospat si vizite. Eu una sunt multumita. M-am odihnit (mai mult sau mai putin, dar nu ma plang), mi-am aliniat gandurile (se cam invalmasau ideile in ultimul timp si ma luase un soi de panica sa ma apuc dintr-o data de toate), m-am vazut cu oamenii dragi si m-am impacat cu ideea de an nou.
Se pare ca e un an pus pe treaba, pentru ca a inceput cu proiecte, planificari si colaborari. Cum nu se poate mai bine!


Printre lucrurile "mari", am inceput, catinel, catinel, sa mai umplu cutia cu minuni, pentru ca anul care a trecut s-a dovedit darnic si aproape a golit-o.
Primul e colierul roz, de iarna fara zapada. Cu un flamingo pe campii, care se potriveste bine cu cenusiul acestei ierni. E pictat in acrilic, pe un medalion din ceramica, montat pe o baza de bronz antichizat. Are aproximativ 2,5/1,5 cm diametru, iar lungimea lantisorului este reglabila.


I-am asortat si o pereche de cercei, sa fie si mai mult roz ciclam.
Si mi-am amintit sa reiau seria de "duminica, multumesc", pentru ca motive de recunostinta se tot aduna si mi-e bine sa rostesc cu voce tare. Asa ca, azi sunt recunoscatoare pentru:
-privelistea frumoasa pe care o am din atelier, datorita inspiratiei unui om minunat care a construit balconul cu geam dintr-o bucata:);
-vizita pe care le-am facut-o parintilor, din care m-am incarcat cu voie buna si dragoste;
-feliutele de lemn noi, pentru care am planuri mari;
-harnica masina de paine care m-a scutit de framantat si grija coptului;
-regasirea "intamplatoare" cu niste oameni faini, care au aparut la fix;
-o pereche de ciorapi cu un model special pe care i-am comandat zilele trecute (se cheama ca e fetish daca nu ma pot abtine?);
-ferastraul circular care imi va usura otbinerea feliutelor de lemn (my precious!);
Si pentru zilele frumoase (si atipic de calde) care imi bucura dispozitia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu