Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 17 martie 2014

Bi Plan

 Dupa 3 saptamani de vacanta-targ de martisoare-training-vacanta, am revenit acasa. Ma luase dorul de rau si padure si verde si-am inteles ca locul acesta si-a pus pecetea, m-a vrajit:)
Au fost 21 de zile pline, cu intamplari frumoase, lectii de viata si oameni pe care ni i-am facut prieteni in timpul scurt, dar pe care ii cunosteam parca dintotdeauna. Am avut parte de un targ de martisoare la Sibiu foarte distractiv anul acesta: vreme superba, calda si insorita, vecini de stand cu povesti interesante si clienti unul si unul.
Dupa targ am primit un cadou inedit, o vizita in Olanda si desi scopul principal a fost un training, am avut aproape 2 saptamani la dispozitie sa ne minunam de tara aceasta: case ordonate si aranjate ca niste vitrine simandicoase, care la o privire mai atenta sunt unduite si inclinate, dar consolidate pentru a fi trainice, oameni politicosi, cu mult bun simt, care daca ii respecti te ajuta neconditionat si cu placere, copaci infloriti si multe flori, desi noaptea a fost foarte frig, biciclete (cum era sa nu le pomenesc) care curg pe strazi cu viteza si carora trebuie sa le dai prioritate, chiar si ca pieton si un contrast de necrezut intre popularul si turisticul Amsterdam si orasele tipice olandeze.
Chiar daca nu a descurs totul conform "planului", gustul final e unul dulce, cu aroma de scortisoara si caramel:)



Pentru ca am pictat mult in ultimele saptamani, mi-au ramas multe poze din urma, pe care n-am apucat sa le postez. Tricoul acesta a fost o comanda, pentru o domnisoara draguta care iubeste marea si libertatea. I-am pictat o bucatica de plaja, cu mare azurie, cer senin si...un biplan care sa o duca in zbor oriunde isi doreste:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu