Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 25 martie 2014

Tardis


 Uite asa am aflat si eu ce e un "Tardis" si cu ce se ocupa. Am primit o comanda. Un tricou cu "Tardis explodand". Citesc eu si ma minunez...ce o fi Tardisul asta? Si am descoperit ca daca as urmari serialul "Doctor Who", cu siguranta as stii:)
Imaginea pe care am pictat-o mi-a placut mult. Mai ales ca e in stilul Van Gogh, cu mult galben. Initial m-am gandit ca o sa fie destul de dificil sa "imit" tehnica im pasto din pictura, pe care maestrul a consacrat-o, dar culorile textile s-au dovedit foarte ascultatoare si tabloul a iesit superb.


Am reluat si activitatea la centru, dupa 3 saptamani de "chiul" justificat. Pentru ca vremea a fost calda, chiar varateca, micutii si-au dorit foarte mult sa facem o mica excursie. Asa ca am profitat de imprejurimile frumoase si am plecat la explorat.

Am adunat toporasi si ne-am  minunat cat sunt de parfumati si...gustosi (am decoperit ca sunt comestibili si tare s-au amuzat copiii sa ma vada rontaind floricelele aromate).


Au fost niste zile frumoase, in care ne-am incarcat bateriile si am fost recunoscatori ca locuim intr-o zona cu natura neatinsa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu