Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 27 martie 2014

The Goddess. Women's business





Zilele acestea au fost niste zile interesante. M-am luptat cu lenea (ma rog, mai degraba am imbratisat-o), cu lipsa de chef asociata cu vremea si presiunea atmosferica scazuta, cu o dispozitie cel putin cenusie. Mi-am dat seama intr-un moment de claritate, ca starile acestea au fost de fapt provocate de un singur lucru: un proiect cu care imi muncesc mintea. De obicei imi vine foarte usor sa incep ceva, inspiratia e darnica si nu m-am confruntat vreodata cu "piedici". Ei bine, saptamana aceasta se pare ca am suferit o "pana". M-am calmat, bineinteles, in momentul in care m-am hotarat sa las lucrurile sa curga si sa accept ca mintea creativa isi mai ia uneori vacanta. Intre timp au curs alte si alte idei (cumva am simtit ca fug de fapt de o responsabilitate, dar m-am calmat repede, pentru ca altfel m-as fi blocat).
 Asa s-au nascut cerceii, un tribut adus Zeitei, inspirati de o lectura foarte interesanta: "Men's business, Women's business". Pe scurt, cartea descrie rolurile sexelor intr-o comunitate asa-zisa primitiva, cea a aborigenilor. Femeile si barbatii au niste locuri si sarcini bine-stabilite de contextul natural si biologic, fapt care nu le da unora sau altora o importanta mai mare. In "Wurnan", tiparul sacru al Vietii, fiecare fiinta isi are locul sau si contribuie la echilibrul Lumii. Textul e foarte bine scris si descrie foarte detaliat civilizatia locuitorilor nativi din Australia.
Cartea m-a facut curioasa si am inceput sa studiez mai indeaproape cultura aborigenilor. Le-am descoperit pictura, iar tehnica lor punctiforma a fost o muza buna.
Cerceii o reprezinta pe Femeie, Zeita, Zamislitoarea de Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu