Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 9 aprilie 2014

Dragon Chasers


M-am gandit sa diversific "oferta" si mi-am incercat pensula pe o sacosa de bumbac. Nu eram foarte sigura de ce o sa pictez, dar la un moment dat, mi-a trecut prin minte cuvantul "dragon". Ca sa fiu sincera, n-a trecut, asa, intamplator, ci ascultand o melodie. Si ce muza mai potrivita decat muzica? Asa ca m-am muncit cu vreo 4 schite, vero 3 idei de coada, toate pe hartie si intr-un final m-am hotarat sa trec pe "curat", chiar daca modelul nu-mi era clar. Si, ca de obicei, "s-a" desenat aproape singur dragonul. Dragonita, de fapt, pentru ca privirea, mi-e foarte limpede, e a unei "domnite", putin infatuata, ce-i drept, dar cu asa aripi, eu zic ca-si permite.





Dragon chasers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu