Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 16 aprilie 2014

Gospodinele

 Inspirata de comanda unei cliente dragute si de martisoarele pe care nu de mult le-am dus la targ, am migalit un colier colorat cat se poate. Cu matrioshka, de la mic la mare, fiecare o gospodina respectabila si harnica, dotata cu basma si sortulet asortat.
Le-am insirat pe o sarma imbracata in silicon, cu inchidere cilindrica si le-am fotografiat (in balcon, unde speram sa fie soare).
Intre timp, desi nu am suflat o vorba, am lucrat la o colectie speciala de suveniruri, care vor ajunge, hat, departe, in tarile calde (inaintea mea, ce-i drept:)). Zilele acestea o parte o sa fie gata si planuiesc sa le pregatesc o sedinta foto deosebita, pentru a le pune in valoare (la capitolul acesta nu sunt tocmai priceputa, dar sper sa invat in curand tainele fotografiei, pentru a le face dreptate accesoriilor).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu