Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 27 mai 2014

By Heart


As zice, fara pic de retinere, ca a venit si vara, cu soare mult, rosii inflorite in gradina, albine, salcami innebuniti si dor de mare. Fireste, se reflecta si in tendinta pe care o am de a folosi culori vii si forme vegetale in ce pictez. Asa au aparut si cercelusii acestia, printre preferatii mei: o imbinare intre lemn, metal, pirogravura si culori UV.


Si la Izvorul ne bucuram de vara, care nu anunta doar caldura, dar si vacanta iminenta, cu zile lungi, inveselite de bai in rau, excursii si cel mai important, fara teme:) Intre timp, pictam inspirati de abundenta cromatica din jur si pregatim un eveniment important: Ziua Portilor Deschise (pe 30 mai, chiar vinerea aceasta). Am slefuit bucati de lemn de brad, le-am pirogravat si pictat si le-am transformat in magneti pentru frigider.



Am pictat pe panza de bumbac, viitoare tablouri pentru bucatarii cochete..


Din fericire am avut zile cu soare si ne-am mutat atelierul in curte, la umbra visinului, cu fundal sonor de zumzait de albine si ciripit de pasarele. O placere!


Si n-am uitat de accesorii pentru doamne si domnisoare cochete: medalioane vesele, pictate pe lemn de nuc, cu snur colorat de bumbac.


Acestea si alte cateva obiecte lucrate cu drag de catre copii (lumanarele decorative din ceara naturala, mini-oglinzi de perete, pictate, sticle-vaze decorate) sunt disponibile pentru vanzare si vor fi prezentate intr-un mini-bazar, vineri. Din banii stransi vom cumpara culori acrilice, pensule si alte materiale (visam si la o minge de fotbal sau un aparat de pirogravura:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu