Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

marți, 3 iunie 2014

Let the Sunshine In





Si nu e doar cantecul, dar chiar as avea nevoie de soare. Saptamanile acestea au fost ploioase si reci, de parca vara nici n-ar avea de gand sa se arate. Oricum, eu am pirogravat o brosa mica insorita, din lemn de cires. Planuiesc sa profit de fiecare raza de soare si sa il sorb prin piele, ca sa ma incarc. Bineinteles, pentru asta trebuie sa mai si iasa din norii negri.


Chiar daca vremea a fost mohorata, la Izvorul am avut saptamana trecuta o frumoasa sarbatoare: Ziua Portilor deschise. Pentru al 5-lea an, ne-am bucurat impreuna cu parintii, copiii si oaspeti de seama, de toate realizarile din anul trecut si am prezentat planurile de viitor.


Am pregatit gustari, pe cat de aspectoase, pe atat de delicioase...


Am organizat un mini-bazar cu obiectele create de copii...



A fost frumos si vazand laolalta toate fotografiile cu activitatile din anul 2013, am fost bucurosi si multumiti de ce a iesit, dar si ambitionati ca anul acesta sa facem si mai multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu