Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

luni, 9 iunie 2014

Spread Your Wings



Colierul e o comanda, un cadou pentru o tanara care a depasit un moment dificila din viata ei. N-a fost cu tema, dar povestea ei asta mi-a inspirat: un fluture superb care se pregateste pentru o noua etapa a existentei sale, sub forma unei fiinte colorate, eterice. Mi se par fascinante aceste insecte si ciclul lor de viata. De la o creatuta care se taraste, la superbii fluturi cu aripi pictate. Uneori ma gandesc ca toata natura s-a creat pentru a ne bucura pe noi, altfel la ce bun toata frumusetea uimitoare?



In ultimul timp m-a (re)apucat pofta de copt si am profitat de timp pentru a vraji niste briose delicioase. Aluatul are in compozitie banane facute piure, care fac sa fie nevoie de grasime mai putina, deci sunt o optiune mai light. Am mai pus si cirese, fulgi de ovaz si bucatele de ciocolata neagra, iar rezultatul a fost spectaculos! Desi reteta a fost oarecum improvizata, dupa ce le-am gustat, am notat-o in caietul "de refacut".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu