Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 25 iunie 2014

The Ghost


O noua provocare si o noua pereche de cercei preferata (cred ca acesta este, de fapt, principiul "topului" de creatii preferate: cea mai recenta, devine instant si preferata:). O clienta draguta si cu ceva vechime, mi-a cerut o mini-colectie de accesorii cu tema "Delta" (tema a fost "Tulcea", dar mi-am permis sa o extind la superba zona a Deltei). Cerceii din fotografie infatiseaza farul vchi, din Sulina, care acum este doar o amintire a vremurilor cand ghida marinarii. Asa ca povestea s-a tesut foarte usor: farul, cu semnele timpului, vizitabil de pe uscat si o imagine a sa din alte timpuri, cand noaptea lumina marea intunecata.
Cautand imagini din zona, mi-am dat seama ca tare mi-ar placea sa ajung acolo, sa vizitez Delta. cel mai aproape am ajuns acum doi ani, cand am facut un traseu de la Vadu, inspre Piatra Neamt, urmarind granita estica. O zona minunata! Mi-au ramas clar in minte pesiajul Muntilor Macinului si privelistea satelor dobrogene, o splendoare! Asa ca anul acesta am pus pe lista "Delta" si cu putin noroc, o sa ajungem si acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu