Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 1 ianuarie 2015

Review: Year of the Horse






       La multi ani! Ani ca si cel care s-a incheiat, pentru ca tare mi-a placut! Ce aventura, ce surpriza, ce gust savuros si ce belsug! Ma gandesc uneori ca viata asta pe care o am e ca un bonus la jocurile pe calculator: ai facut ceva, ai adunat puctajul maxim si in schimb ai o tura de distractie:) Nu o sa ma apuc sa notez fiecare realizare, pentru ca as avea de scris cam 365 de randuri, in varianta "pe scurt". In schimb o sa scriu un "Multumesc", pe care il lansez asa, in Univers, sa ajunga la fiecare fiinta cu care m-am intersectat in 2014 si care a fost parte la Poveste!



Cum putea sa se sfarseasca un an 2014 al Calului, daca nu sub semnul Porcului? :) Ne-am petrecut Craciunul si Anul Nou as spune foarte "traditional" si am primit din nou o lectie pretioasa despre echilibru si diferenta dintre mofturi si realitati.


Eu, oarecum vegetariana (dupa pofte as spune), dar nicidecum convinsa si convertita, am participat la ritualul porcului: am macinat carne, am umplut mate (de inorog, ca veni vorba. Se pare ca in zona magazinele au simtul umorului si vand pachete cu mate din china, de la "inorogul":), am pazit afumatoarea, am mirosit untura si m-am tot mirat,  uneori strambat.



Am gustat, dar parca simturile mele nu s-au simtit gadilate, asa ca m-am multumit cu garnitura. Si am invatat ca atunci cand traiesti in comun, fiecare zi e o concesie si va trece mult timp pana cand "sistemul" se va regla si fiecare se va simti cu adevarat confortabil.


Iar in momentele de "disperare", am deschis fereastra si am tras aer in piept, cu bucurie si recunostinta pentru toate experientele, culorile si sunetele din tara asta frumoasa.









Asa ca pot scrie azi ca sfarsitul de an l-am petrecut cum nu se poate mai frumos si ca 2015 deja are promisiuni de a fi "si mai si" !

EN: What a year, what an adventure! It was so rich in colours, tastes,  people and places and it felt like a bonus for some good job:) It would be too much to write down every significant moment, but I only want to thank all the amazing people that were part of it!
        We spent the last two weeks in a traditional way, together with friends and I got a last "challenge" from 2014: being part in the preparing of pig meat, the way my mom and grandma did every year, this time. It was fun and interesting, stressful and somehow "once in a lifetime", but a good lesson for balance between empty ego and reality. I'm not a fan of meet, I wouldn't consider myself vegetarian or any other way, because I only act on cravings and recently I'm only craving for green things. But this experience was a great one, not because of the food part, but because of the human aspect: I learned tolerance and acceptance as a way of living.
       The area we are in is one of the most beautiful of Romania, with mountains and rivers, forests, fresh air and traditions kept alive, both by children and adults as well. We enjoyed the winter cold and ice flowers at the windows, the wood burning in the stove, the smell of simple and joyous life with home baked bread and red wine.
      So, I wish for a 2015 as full of stories and friends like the year we've just ended!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu