Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

joi, 6 septembrie 2018

Offline Summer Adventures



Chiar daca vara anul acesta pare sa fii inceput tarziu, datorita multelor si ciudatelor zile ploioase, pentru noi a fost si continua sa fie un sezon lung si plin, in care ne-am plimbat mult, am adunat o groaza de amintiri si am trait mai mult offline.
La Brezoi am ajuns pentru prima data, gratie Festivalului de Blues si ne bucuram mult ca am descoperit aceasta zona deosebita a tarii. Carol s-a distrat de minune, s-a bucurat de 3 zile de muzica buna si dans de dimineata pana seara, in natura cu o priveliste spectaculoasa.

 O vizita in imprejurimi ne-a dus catre Cheile Doabrei, o vale pitoreasca, putin cunoscuta si circulata, potrivita pentru o drumetie cu un baietel care adora apa.

 Apoi, noi adultii am plecat spre Deva, la Citadela Fest, pentru ateliere de airsoft si tir cu arcul
 si doua nopti de party, ca recompensa. Din cand in cand Carol ramane sa ii bucure pe bunici, iar noi ramanem singuri, cat sa ni se faca dor de micut.


Orasul Deva vazut de pe cetate,intr-o noapte cu luna plina si bonus, eclipsa totala, au facut festivalul de neuitat.
 Ne-am intors la Sibiu pentru a ne pregati de drumul lung spre Campulung Moldovenesc, unde am fost invitati la petrecerea are a deschis festivalul de film, Campulung Film Fest.
 Intr-un decor elegant si deosebit, am aratat creatiile Primitiv regizorilor si invitatilor prezenti si ne-am bucurat de conversatie si muzica buna.

 Ne-am intors cu drag si dor la Prisaca Dornei si am profitat de vremea ploioasa pentru a vana ciuperci. Si am fost placut surprinsi de gradina de galbiori peste care am dat.




 O data cu teknivalul am ajuns intr-un alt loc pe care nu l-am fi descoperit daca nu am fi urmat raverii in salbaticie: Laguna Albastra, de langa orasul Aghiresu, un lac format intr-o fosta exploatare de caolin, cu cea mai curata si limpede apa in care am inotat.
Si vara continua...

Un comentariu: