Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 24 aprilie 2019

Life as a Playground


Se spune ca norocul si-l face omul singur. E foarte posibil, dar are nevoie si de oameni faini in preajma, pentru ca lucrurile sa mearga frumos. Noi am fost norocosi ca in weekendul de Florii sa fim invitati intr-un loc deosebit, pe care probabil nu l-am fi descoperit altfel.
 Am tinut ateliere la Selistat, un sat cu biserica fortificata care nu a ramas o ruina, ci este folosita ca spatiu pentru tot felul de evenimente private.
 Alaturi de verdele care se intindea cat vezi cu ochii, am gasit o liniste presarata doar de mugetul vacilor la apus, de conversatiile oilor care treceau de doua ori pe zi prin dreptul portii si de rasetele copiilor. Atat! Si ne-am dat seama cat de important este sa respiri liniste intr-un loc in care in 3 zile au trecut 3 masini si asta poate doar pentru ca era sarbatoare, iar rudele de la oras au venit in vizita.

 Am iesit, bineinteles, la cules si am gasit un lan de urzici fragede, din care am facut o mancare, iar pe restul le-am luat acasa. Si alaturi am incropit o salata in care pentru gust am pus petale si frunze de papadie, untisor, traista ciobanului, frunzulite proaspete de coada-soricelului, patlagina, flori de ciubotica cucului si de plamanarica si am constatat cu bucurie, ca si daca veneam fara legumele de supermarket, tot aveam ce manca:)





 Am avut cu noi si alambicul portabil, facut de prietenul nostru din Brateiu si am distilat ce am gasit in zona: alcool local de fructe si seminte de chimen de la bucatareasa taberei. A curs o "secarica", gustoasa si aromata, care ne-a incalzit pe seara, langa foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu