Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

miercuri, 8 mai 2019

House of Soul


 Am vizitat de multe ori cetati, care au fost transformate in muzee...Frumoase de privit, de obicei pozitionate in locatii din care puteam admira privelisti spectaculoase, dar cumva tot niste ruine goale, care si-au pierdut gloria si scopul. Insa am avut o surpriza foarte placuta cand am ajuns la cetatea Slimnic, aproape de casa si pe care de multe ori am privit-o de jos, in multele drumuri facute spre est.
 Curtea cetatii este locuita si ingrijita de o familie harnica, iar ei au transformat-o in casa lor: cu ogor, cu leagan pentru copii, cu gaini, iepuri si tot ce ii trebuie unei gospodarii functionale. Pur si simplu au redat sufletul locului si noi avem privilegiul sa putem vizita o bucata de istorie care continua.
 Am avut parte si de o zi superba, senina, iar curtea cu pomii infloriti si covorul verde parea desprinsa dintr-un basm cu zane si vraci.




In turn, slanina atarnata e protejata de pofticiosi:)
Ne-a placut, parca am calatorit in timpurile medievale si intentionam sa mai ajungem, poate in toamna, cand se schimba frunzele padurii, ca sa admiram de sus spectacolul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu